پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح سومین جشن رمضان و نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته امداد در برپایی نمایشگاه و عملکرد خوب این نهاد جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای حمایتی است که تاکنون توانسته در عرصه های مختلف خدمات شایانی را به مردم و بویژه محرومین ارائه دهد و برگزاری این نمایشگاه گوشه ای از این خدمات است که منتج به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت شده است.

وی در طی بازدید  از غرفه های نمایشگاه از نزدیک در جریان آخرین فعالیتها و اقدامات بخشهای مختلف امدادی اعم از حمایت و سلامت خانواده ، امور مسکن و ساختمان ، فرهنگی و آموزش ، بهداشت و درمان ، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ، معاضدت حقوقی ، اکرام ایتام و توسعه مشارکتهای مردمی قرار گرفت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت:  تاکید بر حفظ عزت و کرامت انسانی در تمامی اقدامات حمایتی و توانمندسازی مددجویان به عنوان یک اصل تلقی می شود.

غلامعلی جعفرزاده بر لزوم اقدامات پیشگیرانه و ایجاد چتر ایمنی مناسب در مقابله با مخاطرات اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک اصل مهم تاکید کرد و افزود: توجه به اصول جامعیت و کفایت و فراگیری در ارائه خدمات و همچنین ارائه ارتقای سطح توانمندی افراد از طریق افزایش سطح قابلیت ها و فرصت ها می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه با بهره گیری، مشارکت و توانمندی های بخش های دولتی و غیر دولتی در همه موارد میسر است.

غلامعلی جعفرزاده با ارزشمند خواندن ایده ی برگزاری جشن رمضان و نمایشگاه ، این قبیل اقدامات را حرکتی برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد دانست و بر تعامل همه سازمانها و نهادها با کمیته امداد تاکید کرد و افزود: این همراهی و کمک موجب تسریع در امر خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات محرومان ودر نهایت رساندن آنان به استقلال مالی خواهد شد.
ایشان از همه ی امدادگران خدوم کمیته امداد در سراسر استان قدردانی کرد و بر همکاری همه جانبه ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمیته امداد نیزتاکید نمود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.