پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : روز قدس، روز شکوه وجدان‌های بیدار و روز جهانی انسانیت است.
وی با بیان اینکه روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام است، اظهار داشت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم آن منطقه نیست، چرا که این سرزمین امروز جزو پیکره جهان اسلام است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : رژیم صهیونیستی در طی سالهای متمادی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و مقاوم  فلسطین و غزه فروگذار نکرده و با خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردان مظلوم و بی‌دفاع این سرزمین بار دیگر نهایت قساوت و شقاوت را به نمایش گذاشته است..
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسمات و راهپیمایی ها گفت: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران با بیان اینکه دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود، دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین‌های مسلمانان کوتاه کند از روز جهانی قدس به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی یاد کرد.
جعفرزاده خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و پرعظمت در راهپیمایی روز قدس، اراده ملت ایران در دفاع از حقوق مظلومان آن هم در شرایط کنونی که قدرتها در باتلاق مشکلات اقتصادی به دام افتاده اند را به اثبات می رساند.
نماینده مردم رشت از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ،غیرتمند و ولایت مدار استان گیلان بویژه شهر رشت دعوت کرد در لبیک به ندای حقیقت‌مدارانه حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای ، یک بار دیگر صلابت بیداری و بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشانند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.