پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : در جریان استیضاح، مجلس مجموعا اقدام خوبی در طرح آن انجام نداد . هر چند که اکثریت مجلس به استیضاح رای مثبت نداد . وی افزود : اداره وزارتخانه معظمی به مانند آموزش و پرورش احتیاج به انسان با تجربه ای دارد و جای افراد کم تجربه و جوان نیست . جعفرزاده ، ادب و متانت و در عین حال تخصص را از ویژگیهای فانی دانست که همه تجربیات ارزشمند را در آموزش و پرورش کسب کرده است . وی ابراز خرسندی از آرامشی که در آموزش و پرورش گیلان وجود دارد، اظهار داشت : حاجتی مدیر با تجربه ای است که امر تعلیم و تربیت را در مسیر خوبی قرار داده است . جعفرزاده گفت : همه ما وظیفه دارین که به مسئولان آموزش و پرورش کمک کنیم تا معلم با فکر آزاد در کلاس ها حاضر شود و دغدغه ای جز آموزش نداشته باشد . وی وعده داد در سال ۹۵ بودجه خوبی برای آموزش و پرورش و به ویژه معلمان در نظر گرفته شده است که شیوه های پرداخت آن در آینده مشخص می شود .

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.