پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: به نظر من چه به توافق برسیم یا نه در هر صورت برنده هستیم؛ زیرا آنچه ما در جریان این مذاکرات دنبال می‌کردیمحقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این که به دنیا ثابت کنیم دنبال بمب هسته‌ای نیستیم. اکنون هم به نظر می‌رسد علی رغم فضاسازی غربی‌ها این اتفاق افتاده و به دنیا ثابت شده که ما به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم.

وی با بیان این که با فرض عدم دستیابی به توافق، تحریم‌ها خاصیت خود را از دست می‌دهد افزود: اگر ما به توافق برسیم این به معنای شکست غربی‌ها خواهد بود و این که آنها تسلیم خواسته و اراده ملت شده‌اند و ملت توانسته با مقاومت پیروز شود.
این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: امیدوارم کسانی که در داخل با حمله‌های غیر منصفانه به تیم مذاکره کننده سعی در ایجاد ضعف و سستی و ناامیدی در دل مردم داشتند خصوصا بخشی که تعمدا این کارها را در راستای اهداف جناحی و سیاسی خودشان انجام می‌دادند، از این به بعد با ملت همراه باشند.
جعفرزاده درباره‌ی اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز اظهار کرد: مگر می‌شود به کسانی که رهبری این چنین از آنها حمایت کرده اعتماد نداشت؟ این‌ها سربازان نظام و سرداران عرصه دیپلماسی و از افتخارات ملت هستند. آقای ظریف و سایر اعضای تیم مذاکره کننده، زندگی و شخصیت و اعتبارشان را خرج نظام کردند و تا عمر دارند از اسوه‌ها و سرداران عرصه‌ی دیپلماسی در ذهن و دل مردم ایران هستند.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری اقتصاد مقاومتی فارغ از نتیجه مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: چه مذاکرات باشد یا نباشد و موضوع تحریم و نفت مطرح باشد یا خیر باید تمام انرژی و هم و غم خود را به کار بگیریم که اقتصاد کشور را مقاوم کنیم. صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم و نگاه به تولید داشته باشیم. این کاری است که دنیا آن را انجام داده است.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان اظهار کرد: اگر اقتصادمان مقاومتی بود امروز بحث مذاکرات را نداشتیم و درباره‌ی این که نفت چند دلار باشد و یا درباره تحریم‌ها بحثی وجود نداشت. پس اقتصاد ما مقاوم نبوده که این چنین دچار مشکل شده‌ایم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.