پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

نماینده رشت در مجلس با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای و همچنین حمایت معظم له از تیم مذاکره کننده گفت: حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده بزرگترین پشتوانه برای مذاکره کنندگان است.غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در مجلس با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای و همچنین حمایت معظم له از تیم مذاکره کننده به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: مقام معظم رهبری بسیار قاطع و خوب همانند همیشه از تیم مذاکره کننده حمایت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: کسی که برای دفاع از کشور می رود و در یک جنگی شرکت می‌کند باید از سوی همه افراد و گروهها و جریان‌ها دفاع و پشتیبانی شود، فرض کنید لشکر ما در دوران جنگ که می‌خواست عملیات کند اگر ما این لشکر را حمایت نمی کردیم و غذایش را قطع می کردیم و آب به انها به نتیجه مثبتی نمی رسیدند. و در حال حاضر نیز با توجه به اتفاقاتی که افتاده است خوشبختانه حمایتهای خوبی از سوی رهبری از تیم مذاکره کننده شده است و در حوزه مجلس نیز شاهد این حمایتها از تیم مذاکره کننده هستیم البته شاید چند نفری که حتی خودشان نیز با خودشان مخالف هستند برخی مخالفتها را کنند اما موضع کلی مجلس حمایت از تیم مذاکره کننده است.

جعفرزاده تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت معظم له پشتوانه بسیار خوب و محکمی برای تیم مذاکره کننده است.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه باید سخنان مقام معظم رهبری برای مذاکره کنندگان فصل الخطاب باشد گفت: منتقدان اگر ادعای ولایت مداری دارند باید مباحث مقام معظم رهبری را نصب العین خودشان قرار دهند، اینکه من بگویم تابع رهبری هستم اما اینجا خودم می دانم که چه کنم نمی شود زیرا مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند که من صحبت خصوصی و عمومی ندارم مواضع من مشخص و روشن و شفاف است.

نماینده رشت تاکید کرد: کسانیکه بخواهند برخلاف رویه رهبری عمل کنند حکم خوارج دارند زیرا خوارج نیز تفسیر کرده اند و با تفسیر به رای به دسته خوارج رفته اند و برای اینکه بعضی ها در دسته خوارج قرار نگیرند باید تابع ولی باشند و ولی نیز با کسی رودربایستی ندارد، ویژگی ولایت فقیه آزادی شجاعت و بصیرت است و بنابراین ضرورتی ندارد افرادی خودشان تفسیر کنند و بگویند اینجا ما باید اینگونه عمل کنیم زیرا آقا اینجا نمی بایست بگویند که این سخنان خلاف واقع است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.