عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که بیتدبیریها در
مسکن مهر سامان یافت، گفت: وزارت راه و شهرسازی به تکمیل راهآهن قزوین –
رشت تأکید دارد.
به گزارش خبرگزاری موج، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به عملکرد دو ساله این وزارتخانه در حوزههای حملونقل و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات عملکرد آخوندی بسیار مثبت ارزیابی میشود، ما باید متناسب با امکانات و اعتبارات انتظار داشته باشیم.
وی با بیان این که سال ۹۳ به لحاظ اعتبارات و منابع بسیار پرچالش و مدیریت منابع در این سال بسیار دشوار بود، اظهار کرد: با وجود همه این مشکلات و حجم پروژههای نیمهکاره باقیمانده از گذشته، وزیر راه و شهرسازی برای تأمین منابع پروژهها تلاش بسیار داشت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی با وجود بیتدبیریها در مسکن مهر توانست این شرایط را ساماندهی کند، در کل موفق بود.
عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس درباره اختصاص تنها ۳۸ میلیارد تومان از بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال جاری برای پروژههای عمرانی نیز اظهار کرد: مدیریت در دوران تشدید کسری منابع کار سختی است و در شرایطی که با کمبود منابع و تحریمهای بینالمللی مواجه هستیم، ما نباید یک تحریم داخلی ایجاد کنیم. در هر صورت در این وضعیت کمبود منابع مالی مدیران کلان کشور برای ادامه فعالیت پروژهها تلاش میکنند.
جعفرزاده ایمنآبادی با بیان این که وزیر راه و شهرسازی یک شخصیت صادق است و اهل غلو و وعدههای ناشدنی نیست، گفت: در سنوات گذشته شاهد بودیم برخی مدیران خلاف واقع سخن میگفتند.
وی با ارزیابی حوزه حملونقل در بعد بینالمللی گفت: در این شرایط تحریم فعالیت این بخشها تعطیل نشده و در تلاش برای توسعه هستند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به عملکرد این وزارتخانه در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: هر زمان که به آقای آخوندی مراجعه کردیم مشکلات را تا حد امکان رفع کرد؛ مسیر سروان- سنگر- کوچصفهان راهی بود که هرساله تعداد زیادی کشته میداد که با حمایت وزیر راه و شهرسازی این مسیر تعریض شد و در حال حاضر مردم این منطقه از این اقدام خرسند هستند. این یکی از چند فعالیت مثبت وزارت راه و شهرسازی است.
عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس افزود: در حوزه ریلی نیز در جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم وی به کرات به توسعه راهآهن و بهویژه تکمیل راهآهن قزوین – رشت – آستارا تأکید داشت.
به گزارش خبرگزاری موج، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به عملکرد دو ساله این وزارتخانه در حوزههای حملونقل و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات عملکرد آخوندی بسیار مثبت ارزیابی میشود، ما باید متناسب با امکانات و اعتبارات انتظار داشته باشیم.
وی با بیان این که سال ۹۳ به لحاظ اعتبارات و منابع بسیار پرچالش و مدیریت منابع در این سال بسیار دشوار بود، اظهار کرد: با وجود همه این مشکلات و حجم پروژههای نیمهکاره باقیمانده از گذشته، وزیر راه و شهرسازی برای تأمین منابع پروژهها تلاش بسیار داشت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی با وجود بیتدبیریها در مسکن مهر توانست این شرایط را ساماندهی کند، در کل موفق بود.
عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس درباره اختصاص تنها ۳۸ میلیارد تومان از بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال جاری برای پروژههای عمرانی نیز اظهار کرد: مدیریت در دوران تشدید کسری منابع کار سختی است و در شرایطی که با کمبود منابع و تحریمهای بینالمللی مواجه هستیم، ما نباید یک تحریم داخلی ایجاد کنیم. در هر صورت در این وضعیت کمبود منابع مالی مدیران کلان کشور برای ادامه فعالیت پروژهها تلاش میکنند.
جعفرزاده ایمنآبادی با بیان این که وزیر راه و شهرسازی یک شخصیت صادق است و اهل غلو و وعدههای ناشدنی نیست، گفت: در سنوات گذشته شاهد بودیم برخی مدیران خلاف واقع سخن میگفتند.
وی با ارزیابی حوزه حملونقل در بعد بینالمللی گفت: در این شرایط تحریم فعالیت این بخشها تعطیل نشده و در تلاش برای توسعه هستند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به عملکرد این وزارتخانه در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: هر زمان که به آقای آخوندی مراجعه کردیم مشکلات را تا حد امکان رفع کرد؛ مسیر سروان- سنگر- کوچصفهان راهی بود که هرساله تعداد زیادی کشته میداد که با حمایت وزیر راه و شهرسازی این مسیر تعریض شد و در حال حاضر مردم این منطقه از این اقدام خرسند هستند. این یکی از چند فعالیت مثبت وزارت راه و شهرسازی است.
عضو کمیسیون برنامهوبودجه و محاسبات مجلس افزود: در حوزه ریلی نیز در جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم وی به کرات به توسعه راهآهن و بهویژه تکمیل راهآهن قزوین – رشت – آستارا تأکید داشت.