پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم رشت در مجلس بر این موضوع که باشگاه‌های با قدمتی همچون ملوان و داماش در استان گیلان هم باید مانند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در دستور خصوصی‌سازی قرار بگیرند، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به پیشینه باشگاه‌های ورزشی استان گیلان، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: سابقه باشگاهی مانند ملوان نزدیک به یک قرن است و  باشگاه سپیدرود رشت نیز قدمتی طولانی دارد؛ لذا چنین باشگاه‌هایی که دارای عمری طولانی هستند و یک شبه تشکیل نشده‌اند، باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

تیمی که زمین تمرین نداشت! 
وی ادامه داد: اگرچه دولت سالن‌های کوچک ورزشی را به بخش خصوصی واگذار می‌کند ولی  هنوز درباره ورزشگاه تصمیمی نگرفته است، اما ورزشگاه‌ها باید به باشگاه‌هایی که خصوصی می‌شوند، اختصاص پیدا کنند زیرا شرم‌آور است یک تیم بزرگ ورزشی مثل داماش یا ملوان، زمین تمرین نداشته باشد و بنابراین نباید از این تیم‌ها انتظار معجزه داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی‌که جاذبه‌ای برای سرمایه‌گذاران نباشد خصوصی‌سازی اتفاق نخواهد افتاد و کسی فقط برای دل جوان‌ها سرغ باشگاه‌داری نمی‌رود؛ دولت باید تسهیلاتی را اتخاذ کند تا افراد به این امر جذب شوند درغیر این‌صورت نباید انتظار موفقیت از آنها داشت.

وی افزود: معاف‌های مالیاتی، نگرفتن عوارض تسهیلاتی است که می‌توان درنظر گرفت زیرا باشگاه‌ها، بنگاه‌های بزرگ اقتصادی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

به نام خصوصی، با ماهیت دولتی
جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: باشگاه‌ها در گذشته به دلیل منابع سرشار نفت به نام خصوصی ولی با ماهیت دولتی ایجاد شدند ولی امروز که منابع ما محدود است و مشکلات کشور افزایش پیدا کرده همچنین درآمد کارخانجات و صنایع دچار مشکل شده حمایت درستی از ورزش صورت نمی‌گیرد، بنابراین باشگاه‌هایی مانند ملوان در انزلی و داماش و سپیدرود در رشت دچار درگیر مشکلات شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به ورزش خاطرنشان کرد: در زمانی‌که مسائل زیادی همچون اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد، آن چیزی که می‌تواند، نسل جوان را نجات دهد ایجاد فضاهای ورزشی و علاقه‌مندی آن‌ها به ورزش است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: هواداری و طرفداری از تیم‌های ورزشی یکی از کارهای خوبی است که جوانان انجام می‌دهند، اما متاسفانه در ایران این موضوع جا نیفتاده است، بنابراین باید توجه بیشتری نسبت به باشگاه‌ها شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.