پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

حنجره ی خستگی نا پذیر مردم فهیم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند که روز (۱۱ تیر) در سالن اجتماعات بیمارستان قائم رشت برگزار شد، اظهار کرد: مراسم گلریزان کمک به افرادی است که جرمی را عامدانه مرتکب نشده‌اند.

 

وی تاکید کرد: کسی که جرم غیرعمد مترکب شده مستقیماً نقشی در جرم نداشته اما به واسطه مسئولیتی که متوجه‌اش بوده محکوم به زندان شده است.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این دسته از زندانیان اگر محکوم به زندان هستند چاره‌ای برای دور نگه داشتن آنها از مجازات حبس نبوده چون توان پرداخت جریمه مالی را نداشته‌اند.

 

 وی با اشاره به سیاست کاهش جمعیت زندانیان، اظهار کرد: برای کسانی که جرمی را غیرعامدانه مترکب شده‌اند و چاره‌ای جز زندان برای آنان در قانون پیش بینی نشده، باید خیران دست به کار شوند.

 

 جعفرزاده با بیان اینکه ۸۷ درصد زندانیان جرایم عمد متاهل هستند، گفت: تصور اینکه خانواده این افراد بدون سرپرست چگونه زندگی می‌کنند سخت است.

 

 وی اضافه کرد: با زندانی کردن یک فرد تنها او را زندانی نمی‌کنیم بلکه خانواده او را هم به حبس می‌کشیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ضروری خواندن حضور گسترده تر خیران در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: باید در کار خیر و کسب ثواب مسابقه بدهیم و خیرات را به نام خود به ثبت برسانیم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.